Vásárlási útmutató

  1. Hogyan vásárolj?
  2. Regisztráció/Adatmódosítás
  3. Rendeléskövetés
  4. Házhozszállítás futárszolgálattal
  5. Rendelés átvétele GLS csomagponton
  6. Rendelések személyes átvétele
  7. Fizetési módok
  8. Akciók, kedvezmények

Hogyan vásárolj?

Termékek keresése, böngészése

Webáruházunkban kényelmesen és könnyedén megtalálhatod a termékeket amiket meg szeretnél vásárolni. Ha nem tudod, hogy pontosan mit szeretnél megrendelni a keresők és a különböző szempontok alapján történő szűrések segítségével könnyen rátalálhatsz a számotokra legmegfelelőbb termékekre.

Keresés kulcsszó alapján: Amennyiben tudod a keresett  termék nevét, kezdd el beírni az oldal tetején található kereső mezőbe. Segítünk megtalálni azzal, hogy a kereső már a beíráskor megmutatja azokat a termékeket, melyek nevében szerepel a kulcsszó. Ha nincs találat, a nagyító ikonra kattintva vagy az enter karakter megnyomása után nem csak a névben való egyezés szerint kapod a listát, hanem a termék leírásában is keres a rendszer.
Termék keresés

Katalógus böngészése: Amennyiben csak böngészni kívánsz a termékkatalógusban, akkor a felső menüsorban az egyes főkategóriákból kiindulva tudod ezt megtenni. Itt láthatod az összes termékkategóriát, amikbe rendezve találhatók a kínált termékeink!
Katalógus böngészése

Keresés termék szűkítéssel: Amennyiben már egy kategóriát böngészel vagy a termékek egy listáját látod, a bal oldali szűrők segítségével is tovább tudod szűkíteni a találatokat termékkategóriák és gyártók szerint, így könnyen megtalálod a neked megfelelő termékeket!
Keresés termék szűkítéssel

Megrendelés feladása, vásárlás véglegesítése

Ha a terméket a kosárba tetted, választhatsz, hogy folytatod a vásárlást vagy kasszához lépsz. Ha folytatod a vásárlást, a korábban kiválasztott termék nem vész el, ugyanis mi a kiválasztott termékeket gyűjtjük a kosaradban, böngéssz nyugodtan tovább. Ha végeztél és fizetni szeretnél, akkor menj a kosárba. Itt még tudsz változtatni a rendeléseden, esetleg növelni a termékek darabszámát vagy esetleg kivenni egy terméket. A kosarat a fejlécből érheted el.

A fizetéshez klikkelj a "Pénztár" gombra. Ezzel elindul a rendelési folyamat, melynek során meg kell majd adnod a szállítási adataidat, hogy kérsz-e kiszállítást vagy személyesen szeretnéd átvenni a rendelésed, illetve milyen névre és címre állítsuk ki a számlát és hogyan szeretnél fizetni.

Amennyiben korábban már regisztráltál az áruházban (vásárlást követően adtál meg jelszót), akkor add meg az e-mail címedet és a választott jelszavad. (Ha elfelejtetted a jelszavadat, akkor Jelszó helyreállító oldalon tudod újra beállítani azt az e-mail címed megadásával). Amennyiben még nem rendelkezel regisztrációval, vidd az egeret a jobb oldal felül található "Fiókom" menüpontra, majd a megjelenő menüben kattints a "Regisztráció" pontra, vagy a vásárlást követően adj meg jelszót.

Válaszd ki, milyen címre küldjük a megrendelést (akkor is adj meg címet ha személyesen szeretnéd átvenni a rendelést, ezt használhatod szállítási címnek is). Ha más címre szeretnéd a számlát, mint a szállítást, akkor azt is itt adhatod meg, választhatod ki. Mindenképpen olyan telefonszámot adj meg, amin szükség esetén elérhetünk, illetve amin a futár is el tud érni a szállítás napján (javasoljuk a mobil telefonszám megadását).

Nem kötelező jelszót megadni! Ha a rendelés leadása után megadsz egy jelszót, akkor automatikusan regisztrált felhasználó leszel és adataidat el tudjuk tárolni. Ha nem adsz meg jelszót, akkor is rendelhetsz, de legközelebb ismét meg kell adnod minden adatot.

A következő lépésben tudod kiválasztani a megrendelésed átvételének módját. Ez lehet személyes átvétel vagy házhozszállítás. Ezekről később olvashatsz bővebben!

A következő oldalon megadhatod, hogy hogyan szeretnéd megrendelésed ellenértékét kiegyenlíteni. A lehetséges fizetési módokról alább olvashatsz. Valamint ezen az oldalon kell elfogadnod az Adatkezelési tájékoztató-t, az Általános szerződési feltételek-et, és itt tudsz feliratkozni Hírlevélre is.

Az utolsó oldalon ellenőrizheted adataidat, a megrendelt termékeket.

Ha mindent rendben találsz, akkor már a "Fizetés és megrendelés" gombbal véglegesítheted a rendelésedet.

Megrendelésedről egy tájékoztató e-mail-t küldünk, amiben majd minden információt megtalálsz. Ez nem számít a rendelés visszaigazolásának, ezt később fogjuk küldeni, amint feldolgoztunk a megrendelésed. A visszaigazolást általában munkaidőben 1 órán belül, de legkésőbb 4 órán belül megkapod. Amennyiben ez elmaradt, nem kaptad meg kérjük vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot. Az utolsó oldalon és e-mail-ben is megkapod a rendelésed azonosítóját, amire később tudsz hivatkozni, ha érdeklődni szeretnél a csomagod után.

Rendelésed állapotát a "Rendelések" menüpontban tudod követni, amit a "Fiókom" oldalon találsz (belépés után alapértelmezetten ez az oldal jelenik meg).

A rendelés esetleges módosításához vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot.

 

Regisztráció és adatmódosítás

Érdemes regisztrálni áruházában!

Amennyiben a rendelés leadását követően jelszót is megadsz (csak ennyit kell tenned ahhoz, hogy regisztrálj!), később sokkal egyszerűbben, kényelmesebben tudsz majd rendelést feladni, mivel eltároljuk a korábban használt szállítási és számlázási címeket, így ezeket nem kell minden egyes alkalommal megadnod.

Adatmódosítás

Amennyiben szeretnéd adataidat módosítani, például a szállítási címet vagy a jelszavadat, akkor ehhez először be kell jelentkezned e-mail címeddel és jelszavaddal a fejlécben található "Bejelentkezés" fülön. Sikeres belépés után a "Fiókom" oldalon a "Szerkesztés" fülre kattintás után a személyes adataidat tudod módosítani.

 

Rendeléskövetés

Amennyiben sikeresen leadtad a rendelésed (és megkaptad a rendelésed azonosítóját), később folyamatosan nyomon követheted aktuális állapotát. Itt láthatod, hogy hol tartunk a feldolgozásban és azt is, hogy mikor került a futárszolgálathoz vagy jöhetsz-e érte a boltunkba.

 

Házhozszállítás futárszolgálattal

Mennyibe kerül a házhozszállítás?

Magyarország egész területére szállítunk, egységes díjszabással.

Ha rendelésed bruttó végösszege meghaladja a 30.000 Ft-ot, akkor a csomagot INGYEN szállítjuk házhoz! Ha ennél kevesebb értékben rendelsz, akkor a szállítási költség egységesen 990 Ft.

Mikor kapom meg a csomagot?

Minden termék oldalán megtalálod, hogy az adott terméknek mi a várható "Szállítási ideje". Ez azt jelenti, hogy az esetek nagy többségében a terméket ezen határidőn belül megkapod. Természetesen, közbejöhetnek rajtunk kívülálló események, melyek miatt ettől néha el kell térnünk, de ezt minden esetben e-mail-ben vagy telefonon jelezzük feléd.

Ki fogja kiszállítani a rendelésemet?

Házhozszállítás futárszolgálattal

A megrendeléseket  GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. futárszolgálat szállítja házhoz, jellemzően hétköznaponként 8 és 17 óra között.

Kérjük, olyan szállítási címet adj meg, ahol a csomag 8 és 17 óra között sikeresen kézbesíthető. Telefonos elérhetőséghez szintén olyan telefonszám megadását javasoljuk, ahol napközben elérhető vagy.

A csomag érkezéséről és a szállítás részleteiről a szállítás előtt minden esetben tájékoztatjuk Vásárlóinkat!

A futár cég alkalmazottai alapesetben a csomagokat a bejáratig szállítják. Ez családi házak esetén a kertkaput, társasházak esetén a lakás ajtaját jelenti. Természetesen meg lehet kérni a futárt adott esetben, hogy segítsen például telken belül beszállítani (garázsba, tárolóba stb.), de ez hivatalosan nem tartozik a munkakörükbe, ezért ezt kérjük egyénileg intézzétek a futárral.

Ha a futár nem talál senkit a megadott címen, értesítést hagy. Az ott megadott telefonszámon érdeklődhetsz egy diszpécsertől a csomagod felől. A futár a rákövetkező napon újra megkísérli a kiszállítást. Ha másodszorra is sikertelen a kiszállítás, akkor az árut a futárszolgálat visszahozza telephelyünkre és a megrendelést töröljük.

GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.: milyen időintervallumban várható aznap a kiszállítás

A feladott csomag csomagszámát mind e-mail-ben, mind az értesítő SMS-ben megkapod, ezen a számon hivatkozhatsz a csomagodra, ha problémád akad.


GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. elérhetőségei:

  • +36-29-88-67-00
  • info@gls-hungary.com

A következő oldalon Interneten is nyomonkövetheted csomagod (a csomagszámot a kiszállítást megelőző napon küldjük el).

GLS csomagkereső


Átvétel GLS CsomagPont-on

Magyarországon több mint 800 GLS CsomagPont üzemel. A GLS CsomagPontok jól megközelíthető helyeken találhatóak, például bevásárlóközpontokban, benzinkutakon, könyvesboltokban vagy egyéb forgalmas üzletekben. A legtöbb hosszú nyitva tartással, akár hétvégén is várja a csomagot átvenni kívánó ügyfeleket. A GLS e-mail vagy SMS értesítőt küld a címzettnek az áru kiszállításáról. A vevő 5 munkanapon belül, bármikor átveheti a csomagot, figyelembe véve a GLS CsomagPont nyitvatartási idejét. A GLS CsomagPontokon a készpénzes fizetés mellett egyes üzletekben bankkártyával történő fizetésre is lehetőség van.

Térképes GLS CsomagPont kereső >>

 

Rendelés átvétele GLS csomagponton

Magyarországon több mint 800 GLS CsomagPont üzemel. A GLS CsomagPontok jól megközelíthető helyeken találhatóak, például bevásárlóközpontokban, benzinkutakon, könyvesboltokban vagy egyéb forgalmas üzletekben. A legtöbb hosszú nyitva tartással, akár hétvégén is várja a csomagot átvenni kívánó ügyfeleket. A GLS e-mail vagy SMS értesítőt küld a címzettnek az áru kiszállításáról. A vevő 5 munkanapon belül, bármikor átveheti a csomagot, figyelembe véve a GLS CsomagPont nyitvatartási idejét. A GLS CsomagPontokon a készpénzes fizetés mellett egyes üzletekben bankkártyával történő fizetésre is lehetőség van.

Térképes GLS CsomagPont kereső >>

 

Rendelések személyes átvétele

Címünk: 1106 Budapest, Kerepesi út 115-117.

Amennyiben a megrendelés feladásakor a személyes átvételt választod, amint minden termék megérkezett és összeállt a csomag, mi küldünk egy értesítő e-mailt, hogy jöhetsz a termékekért. A foglalt rendeléseket személyes átvétel esetén 10 napig tudjuk tartani, azután töröljük, ezért kérünk, minél hamarabb vedd át!

Személyes átvételre hétköznap 8 és 17:00 óra között van lehetőség, vagy szombaton 8 és 12 óra között. Átvételi pontunkon készpénzben, vagy bankkártyával illetve előre átutalással tudsz fizetni.

 

Fizetési módok

 

ONLINE Bankkártyás fizetés (SimplePay)

online fizetés

A megrendelt termékek ellenértékét a megrendelés során azonnal, bankkártyával is kifizetheted. A biztonságos bankártyás fizetést az OTP Mobil Kft. szavatolja. Használhatsz MasterCard, VISA, VISA Electron, kártyát – utóbbit csak abban az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi – valamint internetes használatra alkalmas webkártyát. Adataid mindvégig tökéletes biztonságban lesznek, mivel a fizetés a SimplePay titkosított oldalán történik. Kártyaadataid kizárólag a OTP Mobil Kft. kezeli a 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalon, webáruházunk csak a tranzakció eredményéről kap tájékoztatást. A vásárlás végeztével e-mailben is visszaigazoljuk a fizetés eredményét, illetve elküldjük az úgynevezett tranzakcióazonosítót – ez a szám azonosítja a bankod felé a kártyás fizetést. 

A bankkártyás fizetés a következőképpen történik:

  • a webáruház oldalán kiválasztod az árut
  • a Pénztárnál megadod a szállítási módot, illetve a bankkártyás fizetési módot, majd megnyomod a "Fizetés és megrendelés" gombot
  • ezt követően átkerülsz a SimplePay biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol megadod a kártyaadatait
  • ezt követően (még mindig a SimplePay oldalán) a "Fizetés" gombra kattintva indíthatod el a tranzakciót – a bank ilyenkor ellenőrzi az adatokat, ez néhány másodperc alatt lezajlik
  • a fizetést követően visszatérsz a webáruház oldalára, ahol a tranzakció eredményéről visszaigazolást kapsz

A sikeres tranzakciót követően (a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadása után) az OTP Mobil Kft. elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését az áru ellenértékével. A tranzakció sikertelennek minősül, amennyiben nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról a Webáruház oldalára vagy a böngésző "Vissza/Back" , illetve a "Frissítés/Refresh" gombjára kattintasz, esetleg bezárod a böngésző ablakot, mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba. Ha a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén okáról, részleteiről bővebben kívánsz tájékozódni, kérjük, vedd fel a kapcsolatot számlavezető bankoddal.

Bővebb információt a bankkártyás fizetésről itt olvashatsz!

 

Fizetés az áru átvételekor (utánvét) - Bruttó 490 Ft

Amennyiben házhozszállítást választottál, lehetőség van utólagos, készpénzes és bankkártyás fizetésre is a futárnál. Ebben az esetben a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetned a rendelés ellenértékét. A futárszolgálatnak az átvételkor készpénzben és bankkártyával is lehet fizetni. American Express kártyával nem lehetséges a futárnál történő fizetés.

Utánvétes fizetési módnál Webáruházunk kezelési költséget számíthat fel, amelyről a megrendelés leadása során, a weboldalon tájékoztatja a vásárlót. Webáruházunk utánvét-kezelési költsége bruttó 490 Ft, amelyről a vásárlót tájékoztatjuk a rendelés feladása közben.

 

Fizetés banki előre utalással

Ha nem szeretnél sem készpénzzel fizetni, sem bankkártyával, lehetőség van banki utalásra. Ebben az esetben a rendelés végösszegét a csomag kiszállítása, illetve személyes átvétel esetén az átvétel előtt, előre kell átutalni a Praktikum Barkács kft. bankszámlájára. Kérjük, hogy az utalás " Közlemény/megjegyzés" rovatába írd bele a rendelés azonosítóját és a nevedet, hogy ne kallódjon el az utalásod. Amint megérkezik hozzánk a csomag ellenértéke, mi e-mail-ben értesítünk, hogy mikor megy a futár, illetve mikortól tudod átvenni az árut.

 

Akciók, kedvezmények

A szerszamok-webaruhaz.hu oldalon, hírlevélben, más felületen megjelenő, de a szerszamok-webaruhaz.hu áruházra vonatkozó reklámban feltüntetett akciók, kedvezmények, kuponok és vásárlási utalványok alapesetben nem összevonhatóak. Minden vásárlás során csak egy féle kedvezmény érvényesíthető.